torsdag 26. juli 2007

Nå har jeg lov å kjøre bil!

I dag tok jeg lappen! Så nå er jeg ferdig med det. I løpet av en ukes tid skulle sertifikatet komme i posten, og foreløpig har jeg en stor gul lapp. Det har jo vært en stri turn med tvillingene i magen og alt, men nå er jeg altså i mål. Føles litt som en oppgave mindre, og litt som en oppgave mer. Det er i alle fall en utgift mindre:)

Bilen vår er helt annerledes enn skolebilen, så det tar vel litt tid å lære seg å kjøre den, men det skal det nok bli orden på etterhvert. Nå skal vi i alle fall ikke stresse, og det er godt. Kjennes i grunnen litt som da vi tok med oss Marte Elida hjem fra sykehuset, skal de la oss dra hjem? uten noen flere undersøkelser? Men det var enda mye finere med Marte Elida. Nå er det bare å håpe at jeg raskt kommer inn i siget, og at alt blir mye greiere etter det.

Takk til alle som har krysset armer, ben ,og alt annet for meg i dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATULERER!!!!
Da venter jeg på at du snart kommer rullende inn bak rattet i oppkjørselen vår.

Anonym sa...

Gratulerer Kaja - du har virkelig vært flink. Jeg har vært på fjellet og var spent på å se førerkortnytt nå som jeg har kommet tilbake til sivilisasjonen igjen. Lykke til videre med både kjøring og ruging