torsdag 19. juli 2007

En oppdatering

Det er juli, og snart jeg som har bursdag! Jeg vet akkurat hva jeg ønsker meg til bursdagen min i år. Jeg ønsker at jeg klarer å ta lappen, jeg ønsker meg netter uten halsbrann og stadige turer på toalettet, jeg ønsker at jeg ikke må gå så altfor lenge før barna kommer ut i verden, og jeg blir litt smidigere igjen, og jeg ønsker meg at alt går bra med hele familien. Kjenner meg så sliten nå om dagen, og litt tilsidesatt. Litt som å ha en birolle i eget liv. Jeg liker slett ikke alle begrensningene. I dag koste jeg meg med en kleskatalog, og husket nesten hvordan kroppen min var før tvillingene bosatte seg i magen min. jeg følte meg aldri direkte slank, men i øyeblikket er det et hav av forskjell på før og nå, og før virker helt supert!

Produksjonen går det sakte med, i løpet av uken skal jeg være ferdig med den nye rosa genseren til Marte Elida, har en regnbuegenser som bare mangler ermer, som også ligger brakk. Den skal bli ferdig i løpet av august, og dåpskjolen må jeg virkelig jobbe med skal jeg ha noen som helst mulighet til å bli ferdig. Jeg gjør som best jeg kan.

I kjelleren skrider oppussingen gradvis frem, i kveld males det første strøket. Jeg tror og håper det blir bra. I løpet av helgen håper vi å få på plass gulvet, så kommer listene til slutt. Egentlig ikke helt til slutt, for planene tilsier skyvedørsgarderobe og utskiftning av vinduer også. Vi får se. Tiden får fortelle hva vi ender opp med, men bare å få rommet i seg selv klart blir supert. Da er det bare å gi seg i kast med neste rom som skal gjennom den samme prosedyren. Jeg skal legge ut bilder neste gang jeg skriver. Hadde bare behov for å slenge ut noen tanker her og nå. Mandag er det bursdag, det er det 4 netter med halsbrann og toalettbesøk til.

Ingen kommentarer: