fredag 15. februar 2008

Utfordringen!

Nå har jeg inngått en avtale med Xhantippe! Vi lager altså hver vår liste med prosjekter som skal være ferdige innen 12. april. Klarer vi det skal vi på shopping til Du store alpakka på Jaren. Det blir som en gulrot, og jeg gleder meg, og håper vi klarer det! Ikke lett å holde seg til lista heller. Jeg har nemlig kjøpt meg flere nye strikkebøker, og det er så mye som frister. Det gjelder å holde tunga rett i munnen, og arbeide målbevisst.

Her er min liste:
*tovede votter til M E
*lue til L
*lue til O
*Giraffskjerf
*Montere sitteunderlag
*Jetpinneskjerf
*Heklejakke til meg selv
*Sokkealong i mars
*Ny lue til M E som toves riktig på første forsøk!
*Et valgfritt prosjekt!

Kryss fingrene for meg! Det valgfrie prosjektet blir sikkert et sokkepar, for nå har jeg så utrolig mange nydelige oppskrifter. Dette blir gøy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lykke til damer!