onsdag 27. februar 2008

Det frivillige prosjektet



Naturligvis klarte jeg ikke vente med det frivillige prosjektet. Som ventet ble det et sokkepar. Jeg har brukt av restelageret mitt, og er kjempefornøyd. Mønsteret heter Madder ribbed sock, og er hentet fra boka "knitting vintage socks". De var morsomme å strikke. Mønsteret er det aller første i boka, og akkurat nå har jeg lyst til å strikke alle sammmen fra perm til perm. Lover ikke at det blir gjort. Passformen er helt perfekt. Det blir nok mer reklame for denne boka senere tenker jeg. Nå er planen å få strikket den lua før det kommer nytt mønster i sokke-alongen på lørdag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig flotte de ble! Angrer litt på at jeg ikke har kjøpt den jeg...

Anonym sa...

Forresten, har du mønster på norsk ? *hint-hint*

Anonym sa...

så spreke sokker :D