onsdag 12. august 2009

Stakkars, stakkars bloggen min!

Ser jeg har forsømt meg her, mer enn jeg ante. Trodde mitt siste innlegg var i starten av juli, jeg! Der ser man hvor raskt tiden flyr. Vel nå skal jeg forsøke å oppdatere meg litt. Skjønner godt at Xhantippe røsket litt i meg på strikkekafe hos Maud i går. Det var helt på sin plass.
I alle dager nå er det visst ikke mulig for meg å legge inn bilder heller. Jeg får bare opp en merkelig feilkode. Da får jeg vel prøve igjen senere da. Ikke noe å gjøre med slikt. I alle fall ikke for meg!
Jeg kan jo kort fortelle hva som har skjedd siden mai, i det minste. Mai og juni gikk i det store og hele med til å planlegge og gjennomføre bryllupet vårt. Det ble virkelig en strålende dag. Det tok mye tid og krefter å komme dit. Når bare bildefunksjonen her virker igjen skal jeg legge ut noen bilder fra det. Så var vi på tur på vestlandet og ferierte på hytta. Deretter pusset vi opp rommet til vesla. Det har blitt riktig bra. Alt sammen har tatt tid, og nå er det plutselig midten av august, og hver øyeblikk skolestart. Faktisk starter jeg på fredag. Jeg skal en tur bort nå og jobbe bittelitt før jeg henter barna i barnehagen.
I barnehagen har det kommet mange nye voksne, og de parkerer litt annerledes enn før sommeren. Det har utviklet seg rift om favorittplassen min. Jeg kjører stort sett caravelle, og da trenger jeg plass. Nå er det en bil som enten tar plassen min, eller stiller seg rett bak plassen min, slik at jeg må være veldig nøye når jeg rygger. Sånn er livet, stadig nye utfordringer;)
Nå lover jeg i alle tilfelle å komme sterkere tilbake, så snart bildefunksjonen virker igjen. På gjensyn!

1 kommentar:

Stine sa...

Så hyggelig å se at du blogger igjen! Storkoser meg med å lese om stort og smått som opptar deg i hverdagen. Håper du får tid og lyst til å fortsette med bloggen. Gleder meg forresten til i morgen.. ;)