lørdag 15. august 2009

Bryllupet vårt!


















Jeg har ikke lagt ut så mange bilder av dagen vår her. Det blir sikkert til at jeg legger ut noen flere senere, og ellers lager jeg mitt eget album, som familie og venner kan få kikke i dersom de vil. Det var virkelig en strålende dag, på absolutt alle måter. Jeg kan ikke tenke meg noe jeg skulle ønske var annerledes. Alt var helt perfekt. Alle barna var med i kirken, og det var veldig koselig. De er en viktig del av hvem vi er.

Vesla var skjønn i ballkjole og med en liten utgave av min bukett. Jeg var veldig fornøyd med buketten min. Den ble akkurat slik som jeg ønsket at den skulle være, rosa veronica og erteblomster, masse slør og myke roser.

3 kommentarer:

Stine sa...

Flotte bryllupsbilder av nydelige barn, mann og kone. Gleder meg til å se i albumet når det er ferdig.

Frid Elise sa...

Dere var så fine, og vi hadde en helt super dag! Likte veldig godt bildet av deg med blomsterbuketten. Håper alt står bra til. Klem!

Anne sa...

Så nydelig du var Kaja! Det så ut til å være en fantastisk dag.