onsdag 12. august 2009

Ponchogenser


hipp hurra! Ferdig!








Denne genseren hadde jeg sett hos Maud, og den var fantastisk myk og lett. Jeg bestemte meg derfor for å lage en selv, og nå hadde garnet ligget en stund på vent og godgjort seg. Den var lett å strikke, men underveis mistet jeg mønsteret mitt, og så måtte jeg ringe etter assistanse. Det er fint med telefonhjelp, og så kunne jeg gjøre meg ferdig.

Jeg kjenner meg litt usikker på resultatet, og foreløpig har jeg ikke brukt den. Når jeg ser bildene nå, ser jeg at den kanskje ikke er fullt så ille som jeg forestilte meg, men det er noe med den som gjør at jeg føler meg litt dratt og klumpete. Sikkert flere der ute som har laget denne! Den får ligge litt lenger, så får vi se hva det blir til!

2 kommentarer:

Stine sa...

Jeg synes den ble kjempefin!!

Tina sa...

jeg synes den ble super fin, og den så super behagelig ut. Jeg ønsker meg en til jul, men kanskje litt andre farger til meg;)