torsdag 10. juli 2008

Mine enkle ribbesokker



Her er mine enkle ribbesokker. Ingenting krimskrams eller utypisk med dem. Bare helt vanlige sokker i selvstripende garn jeg har fått av Xhantippe. Kjenner fint å være ferdige. For et par dager siden var jeg så trøtt av jeg festet hælen i leggen! Da hadde jeg bare en rar liten pose liksom, så jeg måtte rekke opp, og strikke inn foten. Skulle bare mangle. Da skjønte jeg at det var leggetid den kvelden.
Ellers har jeg nå 6 prosjekter gående, og det er jeg svært fornøyd med. Det blir nok flere, for i øyeblikket føles det ikke som om noen av prosjektene er raske nok, og det er gjerne slik flere prosjekter kommer til her hos meg (jeg er fullstendig klar over at det virker stikk i strid med hensikten!). Jeg jobber med en jakke i eskimo til meg selv, et lappeteppe i bomull (hundreårsprosjekt), drops-sokker i alpakka, jakke i alpakka til meg selv, genser til Oskar og hmmmm, nå kommer jeg ikke en gang på hva den sjette tingen er. Neppe sannsynlig at den blir ferdig med det første da! Nå må jeg jammen opp og lete i kurven.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg har akkurat samme labbene!!! Herlige farger:)

Solveig sa...

Så fine farger. Det er jo bare dumt å bruke tid på å strikke mønster når garnet er så fint.