tirsdag 1. juli 2008

Akkurat i dag!




Akkurat i dag har jeg litt ledig tid til dataen, fotokameraet er borte, og det er tusen ting på pinnene. Jeg hadde lyst til å ta bilder av det jeg har på pinnene, men det får komme senere. I mellomtiden kommer disse bildene av min siste poncho-hals. Den luner godt, og er strikket i easy fra Sandnes på pinne 8. Mønsteret har jeg laget selv. Det er morsomt å strikke på tykke pinner. Jeg har laget en i rødt og grønt også, men den har jeg ikke rukket å ta bilder av ennå. Det kommer, det kommer.
Jeg legger merke til at jeg ikke skriver like ofte som tidligere. Livet er travelt. Vi har det godt. Det er sommer, om enn litt hustrig, det er badebasseng på verandaen, det er lyse kvelder, det er tungt sommerregn som trommer på taket og får takrennene ( som burde vært rengjort) til å flomme over. Vi er snillere og mer tålmodige mennesker om sommeren. Gutta mine krabber så kjapt nå. De holder seg i bordkanten, og kan nesten stå helt selv. Vesla mi har forelsket seg helt i runderidning og i ansiktsmaling. Barnehagen er kjempeflink til å legge opp aktiviteter, og snart har hun bursdag. Vi voksne kjenner oss litt slitne, men vi har det godt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kaja.
Med to små som krabber rundt i racerfart så er det ikke så rart om man kan bli litt sliten. Er imponert over den strikkeproduksjonen du får til ved siden av alt annet. Ha en flott sommer - kos dere alle sammen.

Solveig sa...

Den halsen så deilig ut. Skjønner godt du er sliten - strikket nesten ikke da mine var små. Men det er godt å ta livet som det kommer. Fortsatt god sommer!