lørdag 5. juli 2008

2 luer til Irenesol



Nå har jeg strikket to luer til Irenesols innsamling. Luene skal gis til pasienter som på grunn av medisiner har mistet håret. Jeg synes det var et flott initiativ, og vil selvfølgelig gjerne være med å hjelpe. Luene er strikket av noen bomullsnøster jeg hadde liggende. Kjempefint å kunne bruke litt av garnlageret mitt. Flere nøster av samme typen igjen, så her er det potensiale for flere luer. Modell er den kjære søsteren min Kamilla. Sånn er det å komme på besøk når mammaen i huset trenger modell. Da er det bare å stille opp. Jeg er veldig heldig, for i familien min er det slik at alle stiller opp når de har anledning til det. Dermed reiser jeg og samboer på Bruce Springsteen konsert på mandag. Kjenner jeg er ganske spent. Det blir fryktelig mange mennesker. Håper det blir kjempemorsomt.

Ingen kommentarer: