tirsdag 19. juni 2007

Nye tøfler



Nå har jeg laget nye tøfler som vesla kan bruke når hun starter i ny barnehage i høst. Hun prøvde dem i går ettermiddag før jeg hadde festet knapper og pyntet med blomster. Hun var så fornøyd. Hun løp ut på verandaen og ville ikke ta dem av.

Så i dag når hun kommer hjem og ser at de har fått blomster også, tror jeg hun blir veldig glad. Bildene viser tøflene før og etter pynting og montering av knapp. Knappene havnet litt langt bak, så de synes ikke på bildet. Tøflene er strikket i tove fra sandnes, etter mønster fra mix 0-4, hefte nr.0606. Garnet kjennes litt stivt når man strikker med det, men er fantastisk mykt etter toving. Jeg måtte tove mine to ganger.

1 kommentar:

toneh sa...

Takk for titten i bloggen din! Du har laget mye fint! Friske, fine farger på ullbuksa. Har også planer om en restegarnullbukse til junior her til høsten, synes det er så artig å få brukt noe av garnet en har liggende. Lykke til med tvillingene i magen, forresten! Ha en fin uke!