søndag 10. juni 2007

Besto teoriprøven!

Føles nesten litt merkelig å kunne si det i en alder av 27 år. Blir liksom ikke helt den samme jubelen som de på 18 opplever. Nåja, jeg kommer etter, sent, men godt. Da er jeg nok et skritt nærmere mål. Nå håper jeg inderlig at resten av løpet også går greit.
Det er unektelig slitsomt å bruke så mye tid på kjøretimer og reise til og fra i en periode hvor jeg helst vil slappe helt av. Spesielt når jeg vet så altfor godt at når tvillingene kommer ut i verden, blir hvile noe jeg kan se langt etter i lang tid! Likevel, jeg er jo på vei mot noe som kan hjelpe hele familien, og det er jo også bra. Jeg kommer nok til å være veldig fornøyd med det senere tenker jeg. Nok funderinger om bilkjøring for i dag, jeg får ta en ny oppsummering neste helg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott at du bestod Kaja! Gratulerer så mye! Jeg er stolt av deg, synes du er tøff som går på dette nå, med to små bebisser i magen. Jeg kommer snart forbi, så du kan lære meg heklekant ;)

Anonym sa...

Gratulere Kaja - du er flink!!!

Anonym sa...

Gratulerer Kaja! :)