tirsdag 8. januar 2008

januar-sokker



I år er jeg med på en sokke-along. Det betyr at jeg hver måned skal strikke minst et par sokker, etter en ny oppskrift jeg får oppgitt, Det er både gøy og spennende.Jeg begynte med ekstraoppgaven, jeg! Dette er mitt første par blueberry waffle-sokker. Jeg ble veldig fornøyd. De sitter godt på foten, og var enkle å strikke. Tror det kan bli flere av disse. mønsteret er på en måte trivelig:) I kveld skal jeg kanskje legge opp til den egentlige oppgaven, nemlig Anastasia-sokker. Den oppskriften virket vanskeligere, så vi får vel se hvordan det går! Blueberry waffle strikket jeg i smart-garn fra sandnes. Anastasia har jeg planer om å strikke i alpakka.

7 kommentarer:

Magaki sa...

Lekker farge! Er den mest grønn eller blå?

amylin sa...

Så fine de ble! God helg!

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

De ble fine! Ser gode ut å ha på foten ja. Ønsker deg en riktig fin helg!

Anonym sa...

Kjempeflotte vaffelsokker! Likte fargen veldig godt!

Ha en riktig fin helg!

Anonym sa...

Så fine de ble! Riktig god helg!

Fru Keilegavlen sa...

Flotte sokkar!!

Strikketrollet sa...

Fargen er mest blå!