søndag 27. januar 2008

Anastasia-sokker



Nå er de altså ferdige. Det tok litt tid! nå har jeg lenge sittet og studert alle andre sine sokke-bilder, og kjent meg misunnelig. Jeg synes de ble fine, men tror likevel ikke jeg kommer til å strikke flere av disse. De gikk meg litt på nervene, uten at jeg helt kan si hvorfor. Den andre sokken gikk vesentlig raskere enn den første. Jeg har strikket i drops alpakka, og de er veldig gode og myke. Kjenner at jeg allerede nå gleder meg til desember, hvor jeg forhåpentligvis har en hel skuff full av fantastiske sokker:) Det er morsomt med along synes jeg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

De sokkene var alldeles nydelige!! Gleder meg til å se alle sokkene du får strikket i løpet av året! Og husk, strikkecafe på torsdag :)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte sokkar!

Turid sa...

Dei såg veldig deilige ut!

Konstant Strikkekøe`s Hobbyblogg sa...

Flotte Anastasiasokker