fredag 17. august 2007

petal bib


Klarte ikke la det være! Oppdaget at garnet fra hemmelig venn hadde akkurat rette kvaliteten til å passe til en oppskrift i "one skein" boka mi. En uprøvd oppskrift, så jeg la i vei:) Jeg synes det var litt vanskelig med den engelske oppskriften, men når jeg forsto det gikk alt bra. Jeg synes smekka ble litt stor, for den er ikke tenkt til vesla, selv om hun er prøveansvarlig. Det er ikke sikkert det er en ulempe når jeg tenker meg om. Dersom jeg lager flere, tror jeg at jeg vil lage dem i ensfarget garn. Da kommer mønsteret bedre frem. Marte Elida likte fargene godt hun, så jeg er godt fornøyd. Jeg har aldri tidligere laget snor ved å strikke rundt på denne måten. Det var en fin erfaring, spesielt var det spennende å strikke snoren fast i smekka. Visste ikke at det lot seg gjøre. nå har jeg altså lært noe nytt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjempetøff!!!