onsdag 29. august 2007

Ny klut til meg også!


Klarte ikke la det være. Og ikke forsøkte jeg noen ny og fancy teknikk heller. Noen ganger er det enkle det beste, er det ikke det reklamen sier? Eller det enkle kan være like bra. Det er tross alt snakk om en klut. Gode kluter er det uansett, og den andre hadde rukket å bli skitten. I dag skinner høstsolen, og vi er ikke ute. Nei, for vi tapetserer i tvillingrommet. Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra. Tiden nærmer seg virkelig nå. Jeg fantaserer om å kunne ligge på magen, rekke ned til tærne mine, og å bevege meg fritt. Er så mye sliten nå om dagen at jeg lurer på om jeg overhodet har overskudd til en fødsel. Mener å huske fra sist at det var ganske krevende. Men det blir vel noen urkrefter som hjelper til tenker jeg. Og ellers har vi leger som fikser det meste:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte kluter! Jeg er i gang med klut nr1 jeg nå, etter inspirasjon og mønster fra deg. Vet du hvordan det er å vaske dem? Kan de kokes?
Bruker også Colorado, og er faktsik veldig fornøyd med garnet.

Anonym sa...

Hei Kaja-mor!
Tenker masse på deg og håper du har det bra. Masse lykke til fremover. Kjempe-spennende!
Klem