tirsdag 29. mai 2007

Ny blog nye muligheter!


Jeg må innrømme at det kjennes litt vemodig å starte ny blog. Er ikke helt klar til å si farvel til den gamle ennå, men det kjennes nok snart lettere. Nå skal jeg straks forsøke å legge ut noen bilder, så vil hvor enkelt det er være med å bedre følelsen tenker jeg!


Jeg vil begynne med garnmysteriet jeg er i gang med nå! Dette var en veldig morsom ide som ble satt i gang på hobbyboden.

Tanken er altså at vi får hint og oppgaver til avtalte tidspunkt. Ingen av deltakerene vet hva vi lager, og dette skaper et viktig spenningsmoment. Først fikk vi vite at vi trengte pinne 8, deretter hva slags garn, og så begynte oppskriften. Her er et bilde av garnet jeg har valgt å bruke! Jeg strikker i eskimo fra garnstudio. Jeg elsker det garnet, mykt og varmt og i flotte farger. Gleder meg til å se hva det blir!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott blogg du har fått Kajamor!! Lekre farger og flotte bilder!