mandag 25. januar 2010

Min grønne genser!




Denne genseren holder i seg hele oppstarten av 2010 for meg. Jeg har nemlig som forsett i 2010 å holde meg til ett, eller to prosjekter av gangen. Dette er en stor utfordring. Da jeg gikk i gang med denne genseren kjentes det som om jeg kunne gjøre hva som helst dersom jeg bare strikket den ferdig uten å begynne på noe nytt. Det var veldig vanskelig, og jeg var gjennom mange runder med meg selv. Og jeg klarte det! Det var en stor seier.

At den er grønn som jo er håpets farge, synes jeg derfor passer veldig godt. Dette må bli et godt år, nå som jeg kan klare hva som helst:) Nå går januar mot slutten og foreløpig har jeg holdt avtalen min med meg selv. På et vis kjennes det ganske befriende. Genseren er veldig god og myk strikket i kitten.

2 kommentarer:

Stine sa...

Den ble så utrolig kjempefin! FÅr nesten lyst til å strikke en til meg selv jeg. Den kledde du iallefall veldig godt. Og bilgenseren ble tøff. Gleder meg til å se den på en av gutta. Og så gleder jeg meg til den 4.2....

Tina sa...

BRavo!Hurra hurra hurra for deg og genseren din! Den ble flott og du ga ikke opp!jeg har virkelig deg og se opp til på strikkefronten.