fredag 6. november 2009

Sokker, sokker!











Jeg liker å strikke sokker. Jeg liker å ha på meg sokker. Jeg liker å gi bort sokker. Jeg liker i grunnen nesten alt med sokker. Jeg liker sokker som gjør deg glad. Her er derfor to par gladsokker jeg har strikket. Det ene paret julerødt med fletter, det andre paret stripet i glade farger. Jeg kjenner at jeg fremdeles vil strikke flere sokker, men nå har jeg andre jern i ilden. Det må derfor vente litt.

Det er vanskelig å ta bilde av baksiden på sin egen fot, derfor synes det ikke at det er fletter på begge sider av midt bak. Jeg klarte bare å ta bilde av den ene, men det er altså likt på den andre siden.

2 kommentarer:

Tina sa...

det trnger vi også, ønsker oss til jul!

Stine sa...

SÅ flotte sokker! Gleder meg til å teste ut mønsteret. Hyggelig å se alt det fine du lager. Og det er nok fler en bare TIna som ønsker seg sokker til jul... ;)