lørdag 21. mars 2009

Mars er gul!


Her har jeg tatt bilde av to av mine favorittbøker. Det ene er boka "grapefruit" av Yoko Ono. Jeg føler meg alltid så løftet når jeg leser i den. Den er en serie tanker og oppgaver/oppfordringer som jeg vil anbefale alle å gjøre seg kjent med. Det er som om den liksom hever hverdagen et hakk, og gir meg tro på vakre hendinger. Jeg kan ikke forklare det annerledes.
Den andre er boka "hvem da?" Dette er en fantastisk morsom barnebok. Jeg elsker både bildene og teksten. Jeg har ledd så mange ganger av den boka. Dette er en bok hvor bamsene slett ikke alltid er så greie, og kjenner på følelser som ofte ikke er så fremtredende i barnebøker. Absolutt vel verdt å få med seg!

1 kommentar:

Anonym sa...

....og gult er kult!!!!
Nydelig å se noen bejuble Yokos verdifulle instruksjonsbok