fredag 20. februar 2009

babyjakke


Denne jakken er til det kommende tantebarnet mitt! Akkurat nå ligger han i magen på sykehuset hvor alle gjør det de kan for å få ham til å skynde seg litt mindre. Han vil så gjerne ut og se verden, men det er litt i tidligste laget ennå.

Når han kommer skal han få denne jakka av meg, og jeg gleder meg til å møte ham. Jeg var på sykehuset og beøkte søsteren min i dag. Hun skal være der i alle fall over helgen. Hun kjeder seg noe fryktelig stakkar, og får bare lov å ligge. I dag skal hun kanskje få internett-tilgang. Dersom hun gjør det, håper jeg at hun tar turen innom denne siden og ser at jeg tenker på henne. Det gjør jeg nemlig nesten hele tiden. Jeg føler meg viss på at dette kommer til å gå kjempefint. Kjære vennen min, jeg er så glad i deg. Jakka er strikket i opal bomull/ull og er myk og lett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så søt den er. Jeg er så imponert over alt du får tid til:)

Nina sa...

Hei! Jeg er Nina - hun som også likte håndarbeid og sånn - som du møtte på bryllupsfesten til Steffan og Frid. Mannen min var Steffans forlover. Titta inn på bloggen din her i vinterferien og så de lommetøflene dine. De var såååå søte. Kan jeg spørre deg om hvor du har funnet oppskriften?

Så artig med tvillinggutter da ;). Jeg skal også bli tante på ordentlig - for første gang - til ei jente som ligger inne i magen til lillesøstra mi - og etter planen skal si tittei i juli. Det er lenge å vente...;).

Hvordan rekker du å strikke - med 3 små barn og jobb?????? Jeg har hatt mange års pause jeg - mer eller mindre, men nå er jeg i gang igjen. Det er gøy å være litt kreativ.