søndag 30. november 2008

Forsinkelser!




Utrolig som tiden flyr! Jeg har liksom ikke tid til noe som helst. Men nå er i alle fall halvparten av alt tøyet brettet, og jeg tillater meg å sitte ned en liten stund. I dag er det første søndag i advent, det brenner lilla lys på kjøkkenet, kransen er hengt opp på døra, stjerna skinner i vinduet, og i stua lukter det kongerøkelse. Julen er velkommen. Nissen på apotekerdisken i gangen trenger nye øyne og nese. Det har tydelig gått hardt for seg i krigen mellom nisser og mus på loftet i år! Mange pakker er klare allerede, men julekalenderen må vi jobbe hardt med i kveld.




Jeg prøver nå å ta igjen meg selv. Her er noen luer jeg jobbet med i oktober. Hadde lenge gleder meg til å prøve noro nøstet jeg fikk i gave fra en hemmelig venn for riktig lenge siden. Riktig flotte farger ble det. Den andre lua er strikket i Sandnes alpakka. God og myk, og så er jeg så fryktelig glad i alpakka, både på pinnene, og på kroppen!

Ingen kommentarer: