lørdag 2. august 2008

Ny jakke til meg selv!


Skulle vel helst vært bilde med varme bukser og skjerf, men ennå er det sommer.



Denne gangen har jeg laget noe bare til meg selv. Oppskriften er fra den nye kolleksjonen til garnstudio. Den er strikket i eskimo på pinne 8. Det gikk raskt og var morsomt. Jeg føler at en annen passform kanskje hadde gjort meg mindre topptung, men man er som man er:) Jakka er søt, lun og god, og passer godt for rå kveldsluft, og yr i lufta. Jeg har valgt perlemorsknapper for det synes jeg er så fint. Det var hyggelig å lage noe til seg selv, og oppløftende å strikke på så tykke pinner. Nå er det snart tid for august-sokker og tynne pinner igjen. Om en og en halv uke starter jeg i ny jobb. Jeg er så spent! På absolutt alt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

im here because of few cents for you. just dropping by.

Anonym sa...

Den var kjempefin!! Synes den kler deg fint jeg, kommer til å bli topp utover høsten!

Anonym sa...

Nydelig jakke!

Frid Elise sa...

Så flink du er Kaja! Virkelig imponert over alt du lager!